Разгледай добре ремъка от вътрешната страна, да не се е набило някое камъче в каналите. Може звукът да идва от това и като позагрее ремъкът, поомеква и камъчето потъва и не дрънчи.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мистерията на алтернатора
Collapse
X
-
Ето момчета да споделя и аз една мистерия.След рамонт на мотора,почва едно страшно дрънчене,стържене,чукане,наречето го както искате вие,ма иде от ремъка на динамото.Понеже имах проблем с маслената помпа,и я свалях 3 пъти,почнах постепенно ,да елиминирам възможните пробеми,а именно,първо смених компресора на климата,понеже си беше от колата,а не от този мотор,после и двете ролки,заедно с оптегача,без резултат,единствен възможен виновник,остана динамото,при третото разглобяване,за помпата,си уплатних времето с вадене на дългата полуоска и ново динамо,ма пак сме в изходна позиция,нема разлика,та в момента на колата са останали стари,само помпата,на хидравлика,шаибата,на кол.вал.и ремъка.Ремъка казвам ,че е стар,ма е на 1000 км,беше си на мотора преди да закове,и не е имало проблеми.Значи за мене не е проблем,да сменя веднага и помпата на хидравликата,и шаибата,ма загатката иде от факта,че като капнеш малко вода,с едно шише на ремъка,веднага се оправя,за около 5 минути,докато исъхне,и дрънчи само когато колата е студена,дрънчи скърца ма яко,после като позагрее изчезва,на бавен ход,и се появява при форсиране,та не ми се затрива да свалям колектора,и да сменявам помпата,без резултат.Даите идеи че ми писна.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Наскоро Мариан (Linkestis) имаше подобен проблем:
http://clubalfaromeo.com/forum/showp...postcount=3678
и доколкото разбрах, го реши, като смени ремъка.
Ето го и клипа с проблема му:
https://www.youtube.com/watch?v=24SBzBxyLhI
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да тук в клипа си плаче за ремък но при мен звука е металически/тенекиен и спира след като натоварването намалее.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
Ремък момчета ,невероятно ,но факт,металически звук,с една дума стържене,за да стигна до подмяна на динамото изводите си ги правете вие,как е бил звука.Ремъка е на около 1500 км.Нямам обяснение ,големо МЕРСИ на Екотроник,за помощта и клипчето,благодаря и на другите колеги които се отзоваха ,за другия колега съвет от препатил смени си първо ремъка.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Не е нужно цяло шише вода да му лискаш, запали колата полей леко ремъка, изчезне ли скърцането купуваш нов ремък и си в джаза. Моя свиреше по същия начин.Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.
Comment
-
Няма спор,за една година паразитна и ексцентрика ръждясаха пробег 16к.
Ангренажния ремък,пък той църка но не се влияе от вода при него след 1500об. е тишина?
Дайко ела ми разправяй.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
М даааа,смених ремъка и нещата заспаха,няма го досаднато црънкане.
Само не ми е ясно защо при първо палене зарежда 13.2-3 около минута-две и после отив 13.8-9,някакви идеи?156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
-
Първоначално публикувано от barash Покажи съобщениеМ даааа,смених ремъка и нещата заспаха,няма го досаднато црънкане.
Само не ми е ясно защо при първо палене зарежда 13.2-3 около минута-две и после отив 13.8-9,някакви идеи?
Накратко - всичко си е в реда на нещата.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да вдигна темата малко, сега и аз имам такъв проблем - усъмних се след като забелязах как интериорните лампи светват по-силно при подаване на газ. Нямам никакви грешки или светеща лампа за алтернатора или проблем с паленето. Измерих напрежението по това, което вижда ECU-to и при загряла кола на празен ход дава малко над 12.00 волта! Ето и графика, на която ниските стойности се получават от празен ход при задръстване са почти 12.00 волта. Пиковете са от подаването на газ да помръдна 20на метра.
Сутрин, при палене на изцяло студена кола, напрежението е 12.1 - 12.2 волта, което не пречи да запаля...'05 166 V6
'98 156 2.0 TS ex ...
Comment
Comment